Regulamin

REGULAMIN

Regulamin, który masz przed sobą, określa zasady korzystania ze strony internetowej https://maciejzagawa.pl/, w tym warunki świadczenia usług i dokonywania zakupów w sklepie. Wszystko po to, żeby nasza współpraca odbywała się maksymalnie sprawnie i efektywnie.

W regulaminie opisane zostały przede wszystkim najważniejsze kwestie, które – zgodnie z prawem – muszą zostać uregulowane. Jeżeli jakieś postanowienie jest dla Ciebie niejasne lub chcesz o coś dopytać, zawsze możesz się ze mną skontaktować pisząc na adres: kontakt@maciejzagawa.pl

§ 1. Definicje

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:

Regulamin – niniejszy regulamin

Strona internetowa – strona internetowa Sprzedawcy działająca w domenie https://maciejzagawa.pl/

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę działający w domenie https://maciejzagawa.pl/

Sprzedawca lub Usługodawca – JASNOŚĆ Spółka z o.o., NIP: 8341898124, REGON: 525998265, Arkadia 96, 99-416 Nieborów

Kupujący lub Usługobiorca – każdy podmiot dokonujący zakupów Treści cyfrowych lub Usług za pośrednictwem Sklepu

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny

Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, które Kupujący może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem sklepu internetowego, np. e-book, webinar, kurs online

Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na warunkach określonych w Regulaminie, np. sesja lub szkolenie, w tym także Usługa cyfrowa

Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą na (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej

Umowa – umowa dostarczenia Treści cyfrowej lub umowa dotycząca świadczenia Usługi zawarta drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym na warunkach określonych w Regulaminie 

Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

§ 2. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Każdy użytkownik Strony internetowej może, za jej pośrednictwem, zawrzeć Umowę, założyć konto w Sklepie, komentować wpisy blogowe, zapisać się do Newslettera. 
  2. Dla korzystania ze Strony internetowej, w tym Sklepu, niezbędne są:
    1. dostęp do internetu z umożliwiającego to urządzenia,
    2. odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej,
    3. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
  3. Do korzystania z konkretnych Treści cyfrowych, w zależności od ich rodzaju, może być niezbędne posiadanie oprogramowania pozwalającego na przeglądanie lub odtwarzanie określonego rodzaju plików takich jak DOC, PDF, MP4, MP3, MOV, AVI itp. 
  4. Zabronione jest korzystanie ze Strony internetowej i Sklepu w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy. Zabronione jest dostarczanie informacji o charakterze bezprawnym.
  5. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony internetowej i Sklepu mogą być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania.

§ 3. Zakupy w Sklepie

  1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie należy:
    1. dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego, 
    2. podać dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu – dane obowiązkowe oznaczone są gwiazdką (*)),
    3. wybrać sposób płatności (z dostępnych w Sklepie),
    4. zaakceptować postanowienia Regulaminu.
  2. Przed złożeniem zamówienia można skorzystać z możliwości założenia Konta.
  3. W przypadku zakupu Treści cyfrowych lub Usług, przed złożeniem zamówienia Kupujący musi wyrazić zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu Treści cyfrowej lub rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Na skutek wyrażenia zgody, o której mowa powyżej, Kupujący traci prawo do odstąpienia od Umowy dotyczącej sprzedaży danej Treści cyfrowej lub Usługi (w przypadku Usługi – jeżeli została wykonana w całości).
  4. Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie złożonego zamówienia przez Sprzedawcę, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
  5. Zakupiona Treść cyfrowa jest dostępna na Koncie Kupującego (jeżeli zostało utworzone) lub zostaje przesłana na adres e-mail Kupującego podany w czasie składania zamówienia. Treść cyfrowa zostaje dostarczona do Kupującego od razu po zatwierdzeniu dokonanej przez Kupującego płatności.
  6. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

§ 4. Usługi

  1. Informacje dotyczące Usług, w szczególności ceny i czas trwania, wskazane są na Stronie internetowej. 
  2. Rezerwacji Usługi należy dokonać za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie internetowej. Po wybraniu jednego z dostępnych terminów Usługobiorca zobowiązany jest do wypełnienia formularza rezerwacji. Następnie Usługobiorca zostaje przekierowany na strony Sklepu w celu finalizacji zakupu, zgodnie z postanowieniami § 3 Regulaminu.
  3. Zarezerwowanie Usługi jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, która stanowi załącznik do Regulaminu.
  4. Po zarezerwowaniu Usługi, Usługobiorca otrzymuje wiadomość e-mail z podsumowaniem dokonanych ustaleń co jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
  5. Po otrzymaniu wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 4 powyżej, Usługobiorca zobowiązany jest do zapłaty kwoty wskazanej w tej wiadomości w ciągu 48 godzin. Jeżeli między momentem otrzymania wiadomości e-mail a ustalonym terminem jest mniej niż 48 godzin, płatność powinna zostać dokonana niezwłocznie, tak, aby wpłynęła na rachunek Usługodawcy najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem. Niedokonanie płatności w terminach wskazanych powyżej będzie skutkowało anulowaniem rezerwacji. 
  6. W przypadku, gdy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Usługodawcy, Usługa nie może być świadczona w ustalonym terminie, Usługodawca może zaproponować inny termin świadczenia Usługi. Jeżeli Usługa nie zostanie zrealizowana w sposób opisany powyżej, Usługobiorca uprawniony jest do zwrotu płatności.
  7. Warunkiem korzystania z Usług cyfrowych (nie dotyczy to sesji telefonicznych) jest posiadanie przez Usługobiorcę:
    1. komputera, tabletu lub telefonu wyposażonego w kamerę internetową i mikrofon,
    2. dostępu do internetu,
    3. aktywnej poczta e-mail.
  8. Usługa cyfrowa odbywa się w trybie wideokonferencji poprzez portal wskazany przez Usługodawcę. Strony mogą ustalić, że zamiast sesji online odbędzie się sesja telefoniczna.
  9. Przed rozpoczęciem sesji online Usługobiorca powinien kliknąć w link przesłany w wiadomości e-mail przez Usługodawcę i czekać na nawiązanie połączenia przez Usługodawcę. 
  10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzysta Usługobiorca, a które uniemożliwiają Usługobiorcy korzystanie z sesji online. W przypadku braku możliwości prawidłowego wykonania świadczenia z przyczyn technicznych leżących po stronie Usługobiorcy, Usługobiorcy nie przysługują względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności. 
  11. Usługobiorca może zrezygnować z Usługi i anulować ją klikając w link otrzymany w wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 4 powyżej, nie później niż 48 godziny przed ustalonym terminem. W takim przypadku Usługobiorca jest uprawniony do otrzymania zwrotu dokonanej płatności.
  12. W przypadku, gdy Usługa nie zostanie odwołana zgodnie z ust. 11 powyżej lub zostanie odwołania później niż 48 godziny przed ustalonym terminem i o ustalonej godzinie Usługobiorca nie kliknie w przesłany link (nie nawiąże rozmowy telefonicznej), Usługa zostanie uznana za wykonaną. W takim przypadku Usługobiorca może wystąpić o zwrot uiszczonej opłaty, przy czym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty poniesione przez Usługodawcę w związku z przygotowaniem się do świadczenia Usługi, a także koszty poniesione w związku z nieświadczeniem w zarezerwowanym czasie innych Usług  (maksymalnie 50%). 

§ 5. Szkolenia/Wydarzenia

  1. Niezależnie od Usług, o których mowa powyżej, Usługodawca organizuje szkolenia – zarówno szkolenia stacjonarne, jak i szkolenia online, np. webinary (“Szkolenia”).
  2. Informacje o dostępnych Szkoleniach, w tym termin, koszt, sposób dokonania zgłoszenia, warunki uczestnictwa, znajdują się na Stronie internetowej.
  3. Na Szkolenie można zapisać się w sposób wskazany w opisie Szkolenia na Stronie internetowej (np. poprzez e-mail, telefonicznie lub skorzystać za pośrednictwem systemu on-line dostępnego na Stronie internetowej albo zewnętrznego). Zapisanie się na Szkolenie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
  4. Opłatę za Szkolenie należy uiścić w sposób i w terminie wskazanym w opisie Szkolenia na Stronie internetowej.
  5. Po uiszczeniu opłaty, osoba, która wykupiła udział w Szkoleniu otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem wszystkich informacji dotyczących Szkolenia. W momencie otrzymania przez Usługobiorcę wiadomości e-mail, o której mowa powyżej, zawarta zostaje Umowa dotycząca udziału w danym Szkoleniu.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminów lub programu Szkolenia z ważnych przyczyn (np. choroba prelegenta) lub usterek technicznych. O każdej zmianie Usługobiorca jest informowany indywidualnie drogą mailową.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia w przypadku nie zebrania odpowiedniej liczby osób. W takim przypadku Usługobiorca otrzyma zwrot uiszczonej płatności.
  8. Usługobiorca jest uprawniony do rezygnacji z udziału w Szkoleniu nie później niż 5 dni przed ustalonym terminem. Oświadczenie o rezygnacji z udziału w wydarzeniu może być przesłane w wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@maciejzagawa.pl. 
  9. W przypadku, gdy Usługobiorca nie zrezygnuje ze szkolenia zgodnie z ust. 8 powyżej lub zrezygnuje później niż 5 dni przed ustalonym terminem i o ustalonej godzinie Usługobiorca nie pojawi się na szkoleniu, Usługa (Szkolenie) zostanie uznana za wykonaną. Postanowienie § 4 ust. 12 stosuje się odpowiednio.
  10. W przypadku, gdy Szkolenie ma się odbyć przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Usługobiorca, który chce wziąć udział w wydarzeniu, powinien poinformować Usługodawcę o zgodzie na wykonanie usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy (na przykład w formie wiadomości e-mail) oraz oświadczyć, że jest świadomy, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  11. Jeżeli Szkolenie odbędzie się przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i Usługobiorca wyrazi na to zgodę, Usługobiorca traci prawo do odstąpienia od umowy.

§ 6. Newsletter

  1. Za pośrednictwem Strony internetowej, Usługodawca umożliwia Usługobiorcy zawarcie umowy o dostarczenie Treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Usługodawcy). W celu zawarcia umowy Usługobiorca zapisuje się na listę subskrybentów Newslettera i wyraża zgodę na jego przesyłanie. Usługobiorca nie płaci za otrzymywane treści, ale przekazuje Usługodawcy swoje dane osobowe.
  2. Umowa, o której mowa w ust. 1 jest zawierana w momencie potwierdzenia przez Usługobiorcę chęci zapisania się na listę subskrybentów Newslettera (kliknięcie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
  3. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link typu zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.

§ 7. Opinie

  1. Opinie na temat Treści cyfrowych lub Usług, które znajdują się na Stronie internetowej pochodzą Kupujących/Usługobiorców.
  2. Sprzedawca nie dopuszcza możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie internetowej. Wszystkie opinie otrzymywane są e-mailowo, przy czym Sprzedawca sprawdza, czy adres e-mail nadawcy jest faktycznie adresem e-mail wskazanym mu przez Kupującego/Usługodawcę.
  3. Sprzedawca nie płaci za wystawienie opinii.
  4. Sprzedawca sam decyduje, które opinie zostają opublikowane na Stronie internetowej. 
  5. Kupujący/Usługodawcy i osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać Sprzedawcy wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.

§ 8. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru,
    2. zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych oraz pozostałych umów. 
  3. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji przesyłając jednoznaczne oświadczenie w tym zakresie drogą pocztową lub elektroniczną na adresy Sprzedawcy wskazane w Regulaminie. 
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do Regulaminu. 
  5. Termin na odstąpienie od Umowy jest zachowany, jeżeli Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej. 
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi  wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. 
  8. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  9. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w szczególności w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie Usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
    2. o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie wyrażenia zgody.
  11. W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości:
    1. jeśli w toku zakupu Treści cyfrowej Kupujący wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu wybranej Treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Kupujący traci prawo do odstąpienia od tej Umowy;
    2. jeśli w toku rezerwacji Usługi Usługobiorca wyraził zgodę na wykonanie Umowy i rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a Usługodawca wykonał Usługę w całości, Usługobiorca traci prawo do odstąpienia od tej Umowy;
    3. jeśli w toku rezerwacji Usługi Usługobiorca wyraził zgodę na wykonanie Umowy i rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, a Usługodawca rozpoczął wykonywanie Usługi, Usługobiorca może odstąpić od Umowy, ale ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Usługodawcę do chwili odstąpienia od Umowy; za wykonywanie Usługi przez Sprzedawcę uznaje się w szczególności analizę stanu faktycznego i potrzeb Usługobiorcę.

§ 7. Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Treści cyfrowych i świadczenia Usług zgodnie z Umową.
  2. W razie niezgodności Treści cyfrowych z Umową, Konsument może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o prawach konsumenta.
  3. Konsument może w szczególności żądać doprowadzenia Treści cyfrowych/Usług do ich zgodności z Umową.
  4. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
  5. Jeżeli Treści cyfrowe/Usługi są niezgodne z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    2. Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowych/Usług do zgodności z Umową,
    3. brak zgodności Treści cyfrowych/Usług z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić je do zgodności z Umową,
    4. brak zgodności Treści cyfrowych/Usług z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 3,
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowych/Usług do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  6. Reklamacje należy zgłaszać drogą pocztową lub elektroniczną na adresy Sprzedawcy wskazane w Regulaminie. 
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 
  8. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. 
  9. W przypadku Kupujących niebędących Konsumentami rękojmia za wady zostaje wyłączona
  10. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z: 
  1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne;
  2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne;
  3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
  4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 8. Prawa własności intelektualnej, licencja, prawa autorskie

  1. Wszelkie treści, w tym Treści cyfrowe oraz Usługi dostępne na Stronie internetowej i w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Utwory te stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i podlegają ochronie prawnej.
  2. Sprzedawca udziela Kupującemu licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej na korzystanie z zakupionej Treści cyfrowej, bez prawa do udzielania sublicencji. Kupujący w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z Treści cyfrowej jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
    1. zapis techniką cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym.
    2. wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów.
  3. Licencja, o której mowa w ust. 2 powyżej jest ważna przez czas trwania dostępu do Treści cyfrowej, wskazanego w jego opisie w Sklepie. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie dokonywanej przez Kupującego w ramach Umowy.
  4. Wszelkie prawa, w tym prawa własności intelektualnej, do Strony internetowej, jej nazwy, domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, zdjęć, logotypów i danych stanowią wyłączną własność Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.

§ 11. Dane osobowe

Zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących/Usługobiorców i wykorzystywania plików cookies na Stronie internetowej zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://maciejzagawa.pl/polityka-prywatnosci-i-polityka-cookies/

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Kupujący/Usługobiorca może poprosić o wystawienie i przesłanie faktury. Kupujący/Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej na wskazany przez siebie adres e-mail.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego.
  6. Integralną część Regulaminu stanowi Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy oraz Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.
  7. Regulamin w obecnej wersji obowiązuje od dnia 19 czerwiec 2023 r.

    Załącznik nr 1

Wzór formularza odstąpienia od umowy (dla Konsumenta)

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat [nazwa przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy]

Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Treści cyfrowych/ świadczenia następujących Usług: ……………………………………

Data zawarcia umowy: …………………………

Imię i nazwisko konsumenta: ……………………..

Adres konsumenta: ………………………..

Adres e-mail: ……………………………..

Data i podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Załącznik nr 2

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (RODO) jest JASNOŚĆ Spółka z o.o., NIP: 8341898124, REGON: 525998265, Arkadia 96, 99-416 Nieborów.
  2. Kontakt z Administratorem możliwy jest pod adresem e-mail kontakt@maciejzagawa.pl. 
  3. Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie na podstawie prawa i w ściśle określonych celach, tj.:
    1. w celu zawarcia i wykonania umowy dotyczącej świadczonych Usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda na przetwarzanie danych szczególnych kategorii w zakresie nieobjętym art. 9 ust. 2 lit. h) RODO),
    2. w celu dokonania rozliczeń, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełniania obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
    3. w celach wynikających z uzasadnionych interesów administratora, w szczególności w celach statystycznych, archiwizacyjnych, badania jakości i satysfakcji, marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
    4. w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  4. Okres przechowywania Danych osobowych jest uzależniony od podstawy prawnej ich przetwarzania:
    1. w przypadku, gdy dane są przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, będą one przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia tych obowiązków i przez okres wymagany przez przepisy prawa;
    2. w przypadku, gdy dane są przetwarzane w celu wykonania umowy, będą one przetwarzane do czasu zakończenia wszelkich czynności faktycznych i prawnych niezbędnych do realizacji umowy lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
    3. w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, będą one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
    4. w przypadku, gdy dane są przetwarzane są na podstawie zgody, będą one przetwarzane do czasu cofnięcia przez Państwa tej zgody.
  5. Każdy Usługobiorca ma prawo do:
  1. dostępu do treści swoich danych, otrzymania ich kopii oraz prawo do sprostowania (poprawiania), usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych;
  2. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy RODO.
  1. Dane osobowe mogą być ujawnione osobom upoważnionym przez Administratora, dostawcy platformy internetowej, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w tym usługi techniczne i organizacyjne, usługi prawne, usługi doradcze, usługi finansowe, a także innym podmiotom/osobom/organom w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
  2. Dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską bądź na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.
  3. Dane osobowe Usługobiorcy nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.